İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
Açık Kapı
AÇIK KAPI projesi, seçimle iktidara gelen yönetimlerin, vatandaşla iletişim kurma çabasının, onun istek, şikayet ve önerilerini sistematik olarak alma organizasyonunun adıdır. Denetlenebilir olmak için saydamlık, saydamlık için eşit hizmet, eşit hizmet için katılım, ve katılımın ilk adımı iletişim. Seçilmişler artık tüm kentin yönetimidir. Parti, sınıf, ırk ,din, dil, etnisite, cinsiyet ayrımı olmaksızın kentin bütün mahallelerinde yaşayanlara komşu olarak bakmak ve komşuların sözünü yönetime taşımak katılım açısından ilk ve önemli bir adımdır. Yönetimin kapılarını bütün komşulara açmak, yerel yönetimi her mahallenin, her komşunun paydaşı durumuna getirmek eşit hizmet ilkesinin yaşamsal bir adımı iken, komşunun iradesini yönetime taşımak da katılımın olmazsa olmazıdır. AÇIK KAPI yerel yönetim iktidarının komşularla paylaşımın adı ve örgütlenmesidir.
AÇIK KAPI, bir halkla ilişkiler ve iletişim projesidir. Belediye başvuru masası, 7/24 çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web, basın vb. birimleriyle vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerini alır. Vatandaşa bilgi veren, vatandaşın işini müdürlüklerde takip ederek sonuçlandıran ve vatandaşa “başka bir arzunuz var mı?” diye sorar. Vatandaşa dokunan, dinleyen ve onu kent yönetimi ile buluşturan bütünleşik ve organize bir sistemdir.
Açık Kapı Uygulamaları
Turunç Masa
Muratpaşa / ANTALYA
Komşu Masa
Şişli / İSTANBUL
Güvercin Masa
Kuşadası / AYDIN
Efe Masa
Efeler / AYDIN
Çerkezköy
İletişim Merkezi
Çerkezköy / TEKİRDAĞ
Komşu
İletişim Merkezi
Kartal / İSTANBUL
Bornova
İletişim Merkezi
Bornova / İZMİR
Çevreci Komşu Kart
Muratpaşa Belediyesi’nin sürdürülebilir bir atık yönetimi uygulamayı amaçlayan Çevreci Komşu Kart projesinde, evlerde tüketimden kaynaklı ortaya çıkan ambalaj atıkları niteliklerine göre ayrılıp biriktiriliyor. Biriktirilen atıklar her mahalleye belirlenen gün ve saatte gelen Muratpaşa Belediyesi görevlilerine teslim ediliyor.
Ambalaj atıklarını türüne göre tartarak kabul eden görevliler, aldıkları atıkların puan karşılığını Çevreci Komşu Kart’a POS cihazıyla yüklüyor.
Yüklenen puanlar www.cevrecikomsukart.com web sitesinden de takip edilebiliyor.
Siyasi Kampanyalar
Siyasi partilerin ve adayların, özellikle seçim dönemlerinde ihtiyaç duydukları kampanyaları gerçekleştiriyoruz. Kampanya konseptinin tasarlanmasından uygulanmasına, konvansiyonel tanıtım araçlarından dijital medya yönetimine kadar, kampanyanın tüm aşamalarında gerekli olan yönetim ve danışmanlık hizmetlerini veriyoruz.
Öncesinde yaptığımız kamuoyu araştırmaları ile kampanya bölgesinin genel durumunu anlayarak, sorunları, çözümleri ve siyasal eğilimleri belirlemeyi hedefliyoruz. Deneyimli kadrolar ve etkin araştırma, istatistik ve analiz yöntemleri ile doğru sonuca ulaşılmasını sağlıyoruz. Daha sonra yaptığımız kamuoyu araştırmasının verilerine dayanarak, siyasal partilere ve/veya adaylara danışmanlık veriyoruz ve ihtiyaç duydukları etkin kampanyaları hazırlıyoruz.
3D
Bir iletişim ve halkla ilişkiler projesi olarak hazırlanan 3D, yerel yöneticilerin yönetime geldikten sonra yaşadıkları “yabancılaşma” yerine “dokunma”yı öneren ve bunu projelendiren bir yaklaşımdır.
Dinle, Dokun ve Dönüştür evrelerinin birbirini takip etmesiyle bir akış olarak hazırlanmış 3D yöneticiler için İletişim Stratejisi ve Aksiyon Planı niteliğindedir.
Kaleiçi Oldtown
Rehber